Na základe dostupných informácií hodnotíme výrok Radoslava Procházku ako pravdivý, nakoľko pri zavádzaní linky z Bratislavy do Banskej Bystrice skutočne pôvodne niektoré kraje s touto linkou súhlasili a niektoré nie.
RegioJet plánoval spustiť na Slovensku nedotovanú autobusovú linku z Bratislavy cez Nitru do Banskej Bystrice, pričom k žiadosti o spustenie sa musia vyjadriť všetky dotknuté kraje. Majiteľ RegioJetu Radim Jančura potvrdil, že získal súhlasné stanoviská príslušných krajov, no následne Banskobystrický samosprávny kraj podľa neho nezákonne požiadal Nitriansky kraj o nové stanovisko, v ktorom sa vyjadril zamietavo. Taktiež Bratislavský kraj vydal nesúhlasné stanovisko k udeleniu licencie.
Podľa článku HN licencie pôvodne odmietli vydať Bratislavský a Nitriansky kraj, no udelil ich Banskobystrický. Po získaní všetkých potrebných licencií toto rozhodnutie napadol prokurátor.
„Rozhodne nesúhlasíme s rozhodnutím Bratislavského samosprávneho kraja, ktorý nám vydal nesúhlasné stanovisko k udeleniu licencie. V súčasnej dobe pripravujeme všetky podklady pre podanie odvolania na ministerstvo dopravy. Zároveň sme podali žiadosť o licenciu na samosprávny kraj v Banskej Bystrici,“ povedal Jančura. Bol pritom podľa mediálnych vyjadrení toho názoru, že s neudelením licencie na linku súvisela dohoda žúp s lokálnymi autobusovými prepravcami, ktorí nechceli pustiť jeho firmu na tento trh.
V súčasnej dobe autobusy Regiojet na linke Bratislava-Nitra-Banská Bystrica premávajú, podľa správy z januára ich spoločnosť plánuje stiahnuť až bude skončená súťaž na súkromného vlakového dopravcu zabezpečujúceho tento spoj.
S licenciami pre túto linku mal Regiojet problémy opakovane. Dôvodom boli rôzne zastávky jednotlivých spojov, argument bol, že pri odlišných zastávkach je potrebná ďalšia licencia.